Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mot blomstershoppen

Publicerad 2012-03-25 13:07:55 i Vanlig vardag,

Nu ska jag åka och köpa blommor, eller fröer dåra. Jag ska bara se till att inte mörda dem nu. Blommor är väl kanske inte min specialite, men jag vill ju ha fint ute i sommar. Min uteplats är ju helt suverän! Det kommer att bli sjukt fint därute. Jag tänkte också skaffa lite tomatplantor tror jag. Det blir gott att ha i sommar sedan.

Nu är det blomstershoppen som gäller i eftermiddag och sedan blir det sista stallfixet för helgen i kväll.

Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela