Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mmm, jag hade tänkt...

Publicerad 2012-03-11 09:49:35 i Vanlig vardag,

...skriva inlägget Vem vill bli fru?, men det orkar jag inte just nu. Istället sitter jag och funderar över vem jag kan ha skrämt bort så snabbt från bloggen. Det var ju verkligen inte så jag menade.

Nu sitter jag här och ska dricka kaffe för att sedan åka iväg på en TV-inspelning. Det ska bli roligt. Det är i en kyrka och jag har inte varit i en sådan på länge nu.

Jag har funderat lite nu och jag väntar fortfarande på att Herr Snygging kommer hem. Han borde ju dyka upp när som helst. Ska bli asroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela