Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lite planer inför....

Publicerad 2012-03-22 19:21:27 i Vanlig vardag,

Hade ett litet möte idag där vi planerade lite inför sommaren. (Vi pratade mest om annat) =)

Vi kom iaf fram till att det finns ett behov av lösdriften i höst. Det innebär dock en hel del förarbete. För min del skulle det vara bra för PH då jag har en plats åt henne hemma. Både ur ett praktiskt och ett ekonomiskt perspektiv skulle det vara fördelaktigt.

Den är fin, men behöver mockas ur då det ligger några decimeter bädd där inne just nu. Staketet är också nedrivet då en maskinhall håller på att byggar på en del av platsen där hagen var tidigare.

Potential finns. Som ni kan se på bilderna är Vson med och kontrollerar att det kan bli bra.

Själva ligghallen är till höger och tanken var att göra om staketet lite så gången in till hallen kan bli lite bredare och inte så att det blir som en passage som det är just nu.


Ligghallen från dörren sett. Som ni kan se är den väldigt stor och rymlig.


Bild från innersta delen av ligghallen mot dörren.




Bild från ligghallen ut mot hagen. Den är väldigt bra med tanken på att den är så pass kuperad. Tanken var att röja undan lite snår under sommaren.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-03-22 20:18:10

Jag tror det kommer bli super!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela