Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag kan berätta något bra

Publicerad 2012-03-06 06:29:52 i Vanlig vardag,

Egentligen hände det MASSOR med bra saker igår, men allt jag kan tänka på är den här enda dåliga. Fatta vad tragiskt. Ni vet den här som bara berör mig och som jag är den enda som kan göra något åt. Det kommer liksom inte att komma någon räddare i nöden.

En sak som hände var att det ringde en på stallplats. Hon lät väldigt trevlig och det kändes som att hon kan passa in. Nu vill vi ju egentligen inte ha någon mer i stallet, men jag kan som inte stå och betala för 5 boxar. Det räcker med att ha fyra hästar bara. Nu är tack och lov boxarna inte så dyra så det fungerar ändå. En hyresgäst till skulle vara guld. Speciellt eftersom jag hittade en hingst jag kan och har råd att betäcka MB med. Det blev bara lite körigt nu när Ante skadade sig.

Nu måste jag springa. Hästarna vill gå ut och ha mat i hagen. Jag kom på en grej till jag vill göra. Det känns mer positivt att tänka på allt man vill och inte allt det man inte vill. Jag har EN sak jag ska göra idag. Igår gjorde jag inte det och fan vad skulle skämmas om den här viktiga personen kom och och frågade hur det går med det och jag säger att jag inte ens börjat. Jag vill inte göra den besviken. Alla er andra skiter jag faktiskt i. Eran åsikt räknas INTE, men sådan är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela