Real Time Analytics

Livet På En Kant

Idag har jag stulit och eldat, och igår ljög jag.

Publicerad 2012-03-24 17:50:08 i Vanlig vardag,

Ja, tyvärr är det sant. Mer än så hinner jag inte berätta nu för jag ska iväg och grilla och jag är redan sen. Däremot väntar ni gärna tills jag kommer hem för jag har både bilder och roliga saker att berätta nu. Hihi. I am so mean! Ibland asså. =)

Nu blir det laxgrillning och trevligt sällskap. Trött är jag redan för jag har haft fullt upp hela dagen och imorgon ska jag fortsätta. Ni kommer garanterat att skratta när jag berättar om mina senasta bravader. Jag känner mig både stolt och lycklig över det jag har lyckats åstadkomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela