Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bra start på morgonen....eller kanske inte?

Publicerad 2012-03-17 07:55:50 i Vanlig vardag,

Klev precis upp, bara för att upptäcka att det inte fanns något vatten. Tack och lov tänkte jag omgående till och lyckades få det absolut sista vatten i röret att räcka till en 1/2 kopp kaffe. Grattis liksom! Det var inte ens gott. Nåväl. Koffeinet åkte in i blodet och det var huvudsaken.

Nu ska jag ner till stallet och släppa ut hästarna. Idag har jag en del på schemat.

*Rida båda hästarna
*Dela av hagen eftersom Ante varit så dum med stackars inackorderingen.
*Ev åka och hämta lite saker i Sollentuna.
*Om vattnet kommer igång ska jag fortsätta med mitna projekt "Inga Smutskläder 2012" samt *Håll Diskbänken Fri".
*Hinner jag tänker jag packa in lite sopor i bilen och köra till tippen.
*Mocka några kärror i hagen.

Det var väl ungefär det jag tänkt göra idag. Ska kolla med hon i grannstallet om inte hon vill åka på någon tävling snart också. Då har jag ju sällskap och dragplåster för att komma iväg.

Nu blir det till att gå iväg så alla mina saker har en chans att bli gjorda.

Kommentarer

Postat av: Sätilaryttaren

Publicerad 2012-03-17 08:40:46

sv; det var bra tips!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela