Real Time Analytics

Livet På En Kant

Är det värt att höra av sig?

Publicerad 2012-03-08 15:43:52 i Vanlig vardag,

Sannolikheten att jag inte ska få något svar alls är överhängande. Det skulle bara få mig att känna mig som ett överhängset mongo, vilket jag iofs redan känt mig som. Inget svar är ju detsamma som att man inte vill ha med den personen att göra i min värld och så har det ju varit de typ tre senaste gångerna. Det borde väl tala för sitt. Jag måste nog sätta upp en regel för mig själv typ har inte slumpens faktor i rymden slagit till innan lördag kl 14 så är det good bye for ever. Grejen är den att då kan jag aldrig mer prata med honom. En regel är en regel. Vad tycker ni? Höra av mig eller slumpens faktor i rymden? Eller annat förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela