Real Time Analytics

Livet På En Kant

5 saker en man inte ska säga eller göra på en dejt

Publicerad 2012-03-12 20:33:11 i Vanlig vardag,

Jag hade ju ett riktigt mardrömsscenario i lördags. Vid ett antal tillfällen hann jag sätta hjärtat i halsen och undrade om han var totalt jävla blåst i hjärnan. Jag valde därför att ta ett axplock ur mitt förråd på de dödsdömda sakern.

1. "You don´t look so fat"
Nu var syftet att det skulle vara en komplimang och tacksamt nog är jag inte känslig dock, personen i fråga säger att du inte är SÅ fet. I nästa mening säger han, samtidigt som han illustrerar med händerna "you´re actually quite slim". Bra, ämne utseende avhandlat check. Idiot!

2. "We can go to my place or your place".
På väg mot Centralen när jag ska åka hem. Mitt .svar var enkelt och mycket tydligt oavsett språkkunskaper "C-E-N-T-R-A-L-E-N". Jag tror inte att det gick att misstolka.

3. "You wanna drink some alcohol?"
Vi har nu kommit fram till Centralen. Ehh, nej, jag skulle inte tro det. Mitt tåg går väl typ var det inte precis om en minut?

4+5. (På en annnan dejt) Vi pratar om psykiskt sjuka personer och medicinering. "....men mitt ex.....eller det var inget förresten....." Jaha, är ditt ex psykiskt sjuk, eller? Det känns väl kanske sådär. Dessutom asshole, prata för fan inte om ditt ex ditt dumknullade svin.


Det var väl bara det. Män måste vara totalt blåsta i hjärnan.

P.S Det tog ganska lång tid innan jag insåg att exet inte var psykiskt sjuk och fatta att jag blev ju fan rädd för människan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela