Real Time Analytics

Livet På En Kant

Om du inte skyndar dig får du inte vara med!

Publicerad 2012-06-26 22:09:12 i Vanlig vardag,

Vad duktiga vi är på insamling. Mitt underklädes-lager räckte till kvinna 1 som behövde underkläder. Tyvärr hade jag inte till kvinna nummer 2 som hade stl 48 för mina underkläder är "kinastorlekar" dvs ganska små. Däremot lyckades min mamma skrapa ihop på bara några timmar till den kvinnan så hon nu är uppe i 5 st sponsrade av diverse personer som vill hjälpa till. Great va! Vi är så duktiga tillsammans.

Just nu väntar jag på svar om hur gamla barnen är till kvinna 1 så vi kan bidra även lite till dem. Förfrågan gällde underkläder till mamman. Det fanns en person som hade ett gäng bhar i hennes stl så hon kan få även dem om de passar. Kan det här bli annat än bra? Vet ni hur glad och faktiskt lycklig man blir av att kunna hjälpa en människa på ett ärligt sätt? Om inte rekommenderar jag er att pröva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela