Real Time Analytics

Livet På En Kant

Neandertalaner dvs mannen har gått till sin grotta

Publicerad 2012-06-26 16:38:29 i Tvåbenade problem,

Det är väl så det fungerar? Jag tror att han sitter och grubblar där just nu.Igår hörde jag av mig och bad om ursäkt för att jag betedde mig lite illa. Han erkände att han nog också varit "lite trög" aom han uttryckte det. Då känns det som att vi är på noll igen.

Jag tänkte att han kanske inte svarade för att han trodde att jag var sur, irriterad och ledsen och skulle skälla på honom. Jag fungerar inte så. Ibland gäller det att även se sin egen del i det hela. Jag erkänner, jag var jävligt otrevlig.

Det som är bra med honom är att det inte gör så mycket om vi inte hörs på ett tag. Han kan sitta i sin grotta och grubbla. Det är så män fungerar. Jag har också grubblerier och när han känner för att dyka upp kan han göra det. Det blir bra det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela