Real Time Analytics

Livet På En Kant

Idag kommer mailsvaret hoppas jag

Publicerad 2012-06-27 06:06:23 i Vanlig vardag,

På vad den ena kvinnan hade för barn. Då ska jag meddela övriga som kunde tänka sig att bidra med något.

Själv ska jag åka och jobba. Sedan när jag är färdig blir det till att åka och köpa lite hagmaterial. Jag kom på en lösning på ett problem.
När jag jobbat färdigt idag har jag en sådan där bra helg där jag är ledig torsdag till söndag. Nice va! Eftersom JAG är ledig ska det faktsikt vara lite varmt och inte regna varje dag. Otroligt va, om det blir som det ser ut just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela