Real Time Analytics

Livet På En Kant

Alltså det här med mitt dejtande

Publicerad 2012-06-27 23:20:07 i Vanlig vardag,

Jag tror seriöst att jag måste lägga ner det helt nu. Vad är liksom sannolikheten att det dyker upp en som bor en halv kilometer ifrån en annan jag dejtade förra året. Alltså allvarligt. Jag trodde världen var stor. Inte orkar jag hålla på att åka dit heller. Erfarenheten från den staden ligger just nu på minus-skalan och det känns sådär att hålla till där. Ska vi knalla runt på samma gator som jag gjorde förut med den andra då? Nej, det fungerar inte.

Hörde av mig igen till den som jag "upprättade kontakten" med för någon dag sedan utan att få något svar. Suck och stön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela