Real Time Analytics

Livet På En Kant

23.00 i MyTrädgårdsdagboken -dags för vattning

Publicerad 2012-06-13 23:03:17 i MyTrädgård,

Ja, inte bara hästar kräver upp-passning. Det är bara att bege sig ut och ge de små liven vätsketillförsell. Hoppas det åtminstone leder till att de blommar fint snart och växer på sig ordentligt.

Tur att jag har Bacardi Breezer att ta när jag ändå går ut. Några blommor måste ner i jorden och få lite mer vatten. Vet ni vad jag upptäckte idag? Mina aklejor är av flera sorter. En har mörk stjälk och den andra har grön. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela