Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vet du vem som har de nya underkläderna den skänkte bort?

Publicerad 2012-07-02 21:46:26 i Vanlig vardag,

Naturligtvis vet jag det, det är jag. Till saken hör att det börjar tryta i lagret. Jag har verkligen inte råd att ge bort mer. Om det inte kommer en vänlig själ och bidrar med lite lär jag ändå säga ja, för sådan är jag. Jag får väl helt enkelt jobba med "något vanligt jobb" för att få in till att köpa nya saker, som om jag inte redan hade nog sedan innan. Nåväl, bara att jobba på på saken.

Personen i fråga skulle även behöva ett par nya skor, men om jag bidrar med lite underkläder räcker det en bit iaf.

En god gärning är en bit på vägen.....

För mig är det bra om ryktet börjar spridas, ju förr desto bättre. Det betyder även att jag kommer att få besökare till min shop.

Kommentarer

Postat av: Aj

Publicerad 2012-07-02 23:04:12

Jag donerar gärna lite till shoppen, som kan räknas som ett inköp att ge bort liksom. Vad handlar det om för storlek i skor förresten?

Svar: Vet inte, återkommer när jag lyckats ta reda på det.
Livet På En Kant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela