Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tänk om om inte fanns

Publicerad 2012-07-07 22:58:41 i Vanlig vardag,

Ja, tänk om det vore så att om inte fanns. Världen skulle se bra annorlunda ut. Nu är det inte så och oavsett vad som någonsin än hänt hade vi nog ändå sagt tänk om om inte fanns. Det hade bara vara från ett annat perspektiv. Idag tänkte jag återigen tänk om om. Jag gjorde en liten rannsakning och insåg att fenomenet om hade slagit in. Nåväl, det är bara att ta sig i kragen och inse att om, det är ett faktum som uppstår om och om igen. Helt plötsligt när jag mockade min box 21.45 till Ante insåg jag att det bara var att sätta sig ned och göra det bästa av situationen. Om kan ändå inte göras om. En del säger att det här är året då alla förändringar sker, och det kan hända att det faktiskt är så. Personligen så kör jag utifrån mig själv och sedan är alla runt omkring mig som små grenar från ett träd. Det finns faktiskt ingen jag tycker illa om i min omgivning, men å andra sidan känner jag inte hat och jag dömer inte utan att ge en person en chans att förklara sin handling. Nu var det en person jag hade i åtanke och det är en man, bara så ni vet. Grejen är att jag fortfarande inte har fått svar på en annan fråga från en annan man och jag skulle gärna ha svar på frågan, men jag betvivlar starkt att jag skulle få det. Jag vet inte om jag någonsin kommer att prata med personen igen och även om jag ser den lite nu och då. Svaret på den här frågan lär jag ändå inte få för vi skulle nog ändå inte komma fram till att prata om det. Om sanningen ska fram blev jag ändå så sårad att det nog inte finns någon räddning på det hela. Det skulle krävas en början med att den personen kom fram till mig och det är en fucking chicken så det lär inte hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela