Real Time Analytics

Livet På En Kant

Saker som är bra med lördag trots att jag jobbar

Publicerad 2012-07-14 06:31:57 i Vanlig vardag,

Det finns faktiskt saker som är bra med att det är lördag idag trots 8,5 timmes arbete.

*Downton Abbey har värsta maratonracet på 3 avsnitt ikväll vilket innebär att jag kan sitta bänkad från kl 21. Det här är viktiga saker.

*Jag hörde något om ev grillning.

*Jag är ledig imorgon vilket innebär att jag inte behöver kliva upp astidigt.

Det var bara några få saker som är toppenbra med den här dagen. Nu måste jag dock packa ihop och bege mig till mitt eget stall och släppa ut hästarna.

Kommentarer

Postat av: Carolin

Publicerad 2012-07-14 13:48:58

Sv; tack! Ja hon är en riktigt fin häst som jag hoppas mycket på. Hon stog hela året som 6 åring pga ryttar brist så därför ligger hon efter lite i utbildningen. Men kan nog bli en fin speed häst till någon satsande sen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela