Real Time Analytics

Livet På En Kant

OS-silver!

Publicerad 2012-07-31 16:37:27 i Vanlig vardag,

Tjoho! Sverige tog OS-silver genom Sara och hästen Vega i fälttävlan. Nu kan det ju bara gå bra i de andra grenarna också. Inspirerande att gå ner till stallet och rida nu. =)
 
Är heltänd på iden med att vara återförsäljare på hästfoder. Har också fått in förfrågningar på BHar och BH-set. Ska omgående se över det också. Gäller att ligga i nu när jag har flyt. Det är ju det här jag vill göra - något eget!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela