Real Time Analytics

Livet På En Kant

OS-ryttare till Ante?

Publicerad 2012-07-10 11:37:31 i Ante,

Idag skickade jag mail till en annan ryttare som ev kan tänkas rida Ante. Nu vet inte jag om priset är inom något som jag ev kan betala, men har jag inte frågat har jag inte ens tagit chansen att se om det skulle kunna fungera.
 
Jag hoppas att det kan vara något. Nu satsar ju jag högt och det här är faktiskt en ryttare som har ridit OS. Haha, jag vet, jag är inte frisk på en fläck. =) Antar att jag får svar under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela