Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag har bestämt...

Publicerad 2012-07-16 06:23:39 i Vanlig vardag,

....att idag är en bra dag. Det är väl kanske så att man måste lära sig sålla också.

Först måste jag hitta nytt jobb. Om jag inte får svar från det andra jobbet som jag var på intervju hos spelar det ingen roll. Det finns ju andra att söka. Dessutom har jag funderat lite på det jobbet och jag vet inte, men jag behöver kanske något annat. Det blir lite få timmar på det stället.

Det andra antar jag löser sig. Det är bara det att jag blir stressad när jag har ont om tid. Snart är det bara en månad kvar och vad gör jag då liksom?
Jag orkar inte jobba mer än jag gör idag. Allt hamnar bara på efterkälken. Det känns som att allt börjar rinna genom fingrarna. Jag måste ta tag i det nu. Lägga energin på rätt saker igen.
 
Idag har jag bestämt är en bra dag och så ska det också bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela