Real Time Analytics

Livet På En Kant

Idag ska jag på arbetsintervju och besiktiga bilen

Publicerad 2012-07-05 09:02:14 i Vanlig vardag,

Kl 13 är det arbetsintervju för min del. Efter det ska jag köra till Sollentuna och besiktiga bilen kl 15.
 
Jag har sökt jobb på det här stället förut och det är inget fancy jobb, men jag kan ha med hunden när jag jobbar. Jag sökte jobb här en gång förut och fick det, men då gjorde andra omständigheter att jag inte kunde ta det. I dagsläget skulle det passa perfekt. Det som är lite jobbigt är att det blir TIDIGA morgnar, men å andra sidan har jag hela dagen fri efter. Det är inte heltid och kommer/kan aldrig bli. Det passar mig perfekt. Jag vill ju jobba med min butik, även om jag inte gjort något i de på senare tid och sedan vill jag ha mer än ett jobb. Det brukar bli att jag jobbar mer än heltid även om jag bara jobbar deltid på ett ställe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela