Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ibland undrar jag...

Publicerad 2012-07-23 05:49:02 i Vanlig vardag,

...hur det känns att vara utesluten med mer än hälften av sina hästar i en klass. Faktiskt, jag gör det. Det måste kännas som ett så totalt jävla misslyckande.
Det har nog hänt mig, men jag har ju bara haft med mig 2 hästar på tävling och utesluten med en är ju hälften. Det jag undrar är till exempel när man rider tre hästar i en klass och är utesluten med hela bunten. Hur kass och misslyckad känner man sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela