Real Time Analytics

Livet På En Kant

HJÄLP!!!!!!

Publicerad 2012-07-28 19:30:10 i Vanlig vardag,

Behöver hjälp av er kära läsare nu. Ska jag tacka ja till det nya jobbet, eller inte? Timlönen är bättre. Om jag jobbar ca 100h får jag ut 2000 mindre än mitt schema idag på 120-130h. Det gör alltså att jag har tid att jobba med annat. Det dåliga är att just tjänsten jag blev erbjuden är på 6 dagar/vecka och för att få som jag vill 4-5 måste jag söka annan tjänst när jag väl börjat. Hjälp!!!! Vad ska jag göra? Kom med förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela