Real Time Analytics

Livet På En Kant

Håll alla tummar nu!

Publicerad 2012-07-23 16:00:00 i Vanlig vardag,

För, precis just som det här publiceras är jag på min arbetsintervju. Nu kanske det här inte är drömjobbet, jag har sökt några till, men det är ett av de jobben som jag känner att jag skulle vilja ha av praktiska skäl.
 
Jag tror på det här och det kan nog bli bra. För en gångs skull i mitt liv, eller för en gångs skull på VÄÄÄÄÄLDIGT länge känner jag att jag har en plan.

Jag har helt enkelt hittat ett mål och även om det kändes helt stört omöjligt är jag fullt bestämd att nå dit. Faktum är att det är lite av en dröm. Fungerar inte just det här ska jag prova på ett annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela