Real Time Analytics

Livet På En Kant

Funderar över Ante

Publicerad 2012-07-20 11:39:47 i Vanlig vardag,

Satt och tittade på lite gamla filmer på Ante som filmats under vintern. Jag har en från november där han redan då har passartad skritt och slår över i pass när han blir stressad. Suck! Funderar över vem jag ska ringa. Jag tänker inte ringa ut samma som kommit de två tidigare gångerna för det kändes oseriöst.
Nej, jag ska ringa någon annan. Jag har bara inte kommit på vem än. Vill ju helst ha min veterinär, men hon är väl inte hemma och frågan är ju om hon har tid.
Den här förra blev jag ju erbjuden att blistra bakknäna när jag inte ville börja bedöva frambenen. Hade hon inte sagt det där om tillväxtrubbningarna i halsen hade jag nog inte blivit så jävla störd. Det är hela grejen med veterinärvården jag blir cp på. Behandla frambenen när det största problemet sitter i halsen/nacken? När jag inte vill det kan vi ju blistra bakknäna för det är ju lite billigare och "aldrig fel att göra". Suck och stön! Nej, jag gör inte så.
Frågan är ju bara vem ska jag hitta som är vettig och vill hitta och lösa det egentligliga problemet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela