Real Time Analytics

Livet På En Kant

En bra grej.....

Publicerad 2012-07-19 06:32:55 i Vanlig vardag,

Det sista höet vi köpte till sommaren blev inte så roligt här på slutet. De två sista balarna jag öppnade var katastrofalt dammiga. Det var supertorrt hösilage. Den sista var dessutom mögeldammig. Illa när vi inte fick tag på annat hö. Tack och lov kan ordinarie höleverantören komma med nya idag eller imorgon. Hoppas, hoppas att det är bra så vi kan gå över och göra bytet på en gång. Har vi otur måste balarna ligga ett tag till för att bli färdiga.
 
Det är inte roligt att hyra ut stallplatser och det enda man kan erbjuda är skit. Oavsett om man står på lyxstall eller sunkstall ska maten vara tipptopp. Det är liksom en förusättning för god hästhållning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela