Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det tar tid att skriva blogg

Publicerad 2012-07-23 11:49:00 i Vanlig vardag,

Alltså bloggen tar rätt mycket tid ibland känner jag. Jag vill ju skriva, vissa saker, men ibland när jag inte har något att skriva och jag ser att flera går in och tittar, och tittar och tittar,  då blir jag stressad av att jag inte har något att leverera. Jag måste nog arbeta på det och kanske skriva sådana här lite kortare inlägg ibland. Snart kommer MMS-funktionen igång på "nya" blogg.se. Det ser inte ni, men de har gjort en ny plattform och alla funktioner är tydligen inte uppe än. En SMS/MMS-funktion skulle jag gärna se nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela