Real Time Analytics

Livet På En Kant

Blogen ska få en liten uppiffning

Publicerad 2012-07-20 14:16:06 i Vanlig vardag,

Jag kom på att jag vill fixa till designen lite. Sagt och gjort kommer jag att göra det ikväll. Nu ska jag gå ner till stallet och fixa lite med hästarna. Sedan måste en flyveil införskaffas till Ante, och kanske Norton då de blivit väldigt besvärade av flugor och andra insekter senaste dagarna.
Jag vill inte ha en flughuva med hårdplast pga ev skador som kan uppstå. Det kan ni andra ha, som inte funderar över sådant.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela