Real Time Analytics

Livet På En Kant

Baksidan med att ha stall

Publicerad 2012-07-12 18:25:17 i Vanlig vardag,

Ligger just nu i soffan och är trött som jag vet inte vad. Känner egentligen inte att jag orkar göra ett jota, men det fungerar inte. Höet i stallet är slut och jag måste åka och hämta. Hästarna vill ha mat även i kväll och det är inget annat att göra åt saken än att åka. Suck! =(
Jaja, orka gnälla. Bara å ta sig i kragen helt enkelt.

Jag har ägnat dagen åt att fundera på om det finns någon möjlighet att jag skulle kunna lösa finansieringen av Antes utbildning. Om jag nu skulle det, eller rättare sagt när, skulle det kunna bli en investering istället för en kostnad. Jag får se vad som händer helt enkelt. Tur att jag har bästaste att bolla ideer med. Naturligtvis kom han med en ide på en gång. Me lika alot! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela