Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vson vill ha fans till sin nya facebooksida

Publicerad 2012-01-15 12:20:36 i Vanlig vardag,

Vson vill ha lite fans till sin facebooksida som han gjort idag. Han fick inte till en gillaknapp. Egentligen vill han ha en ruta med livestream och jag lovade att se om jag inte kan hjälpa honom med det senare. Nu måste vi ner och ta hand om hästarna.

Ni kanske kan gilla hans sida ändå via länken: http://www.facebook.com/profile.php?id=1219591461#!/pages/Vson/175008195932015

Om inte, får ni vänta till senare idag när vi är färdig med hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela