Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vissa saker är så jobbiga att prata om

Publicerad 2012-01-12 19:29:18 i Vanlig vardag,

Nu ska jag gå över till Hyresvärden. Det är lite jobbigt. Egentligen skulle det inte vara det, men eftersom jag måste köra mitt sätt så blir det lite jobbigt. Om jag känner mig själv rätt kommer jag nämligen att nämna detaljen att jag var tvungen att öppna instruktionsboken för att få upp motorhuven på bilen alldeles nyss. Det är seriöst pinsamt! När jag väl fått upp den skulle jag hitta batteriet. Jag vet! Det är tragiskt, men det slutade med att jag stod där och glodde. Lite tur var det att jag inte satte fast batteriladdaren i stötdämpargrunkan där fram för jag var på väg att göra det först. Jag fick återigen ge mig för instruktionsboken.

Nu ska jag gå till honom och fråga om det finns någonstans jag kan sätta i laddaren. Det är ju inte pinsamt i sig för jag ser verkligen inget uttag på väggen någonstans. Det som däremot kan bli pinsamt är när jag råkar nämna de här detaljerna i förbifarten. Sist jag hade problem råkade jag högt och tydligt säga att jag bara satt i bh och trosor inonhus och tro mig när jag säger att jag har INGA som helst problem med att få hjälp med att fixa saker. Det kanske till och med är så att jag måste säga något mer. Jag har ju tydligen varit uppe som samtalsämne på hans jobb. Lite roligt måste jag ändå få ha.

Något bimboaktigt och korkat ska jag väl kunna komma med. Jag har gjort det förut och kan göra det igen. I promise you! Om det kommer något roligt ur min mun ska jag uppdatera er senare. Nu måste jag ner och mocka, vattna, höa och natta hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela