Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tänk om ni också kunde vakna till det här

Publicerad 2012-01-08 10:53:38 i Vanlig vardag,

I morse när jag klev upp möttes jag av en fantastisk syn. Någonstans måste jag ändå erkänna att jag är en lantis. Grejen är den att jag tycker om stan också, att bo centralt mitt i, men det är skönt att komma hem till lugnet på landet.


Satt idag igen och tittade på lite extrajobb och jag ska nog ta och söka några. Hittade också kurser jag vill gå. Egentligen vill jag läsa fysik. Det är det jag vill och är intresserad av. Ansökningstiden för kurserna går ut 1 februari så jag har tid att bestämma mig för hur mycket och vilka kurser jag ska läsa. Sedan ska jag också skriva högskoleprovet och kolla vad jag ska söka in till hösten. Uppsala ligger ju nära och jag antar att det är dit jag kommer att söka.

Så här såg det ut när hästarna kommit ut och fått frukost i morse.

Hunden? Ja, han arbetade han också fast på lite annat håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela