Real Time Analytics

Livet På En Kant

Svar på fråga angående mina mansproblem(ocensurerat)

Publicerad 2012-01-11 17:36:02 i Vanlig vardag,

Idag fick jag en fråga efter att en man hade läst mitt inlägg angågende mina mansproblem. Jag svarade honom att han skulle få svar via bloggen. Så kommer också att ske här och nu faktiskt. För er som inte läst mansprobleminlägget föreslår jag att ni gör det först.

Lite tankar om mina mansproblem



Frågan han ställde var: "Frågan e dock vad ska man ha i handen?". För er som nu har läst inlägget vet ni att det jag skrev var att "om han kommer och knackar på dörren med en vinflaska i handen skulle jag nog tycka det var underhållande". Nu pratade jag inte om EN man utan typ vilken man som helst, i princip, jag är inte helt desperat, bara lite. För er som förstår att det var en man som ställde frågan (och ännu mer om ni visste vilken man det var) förstår ni att han helt enkelt undrar. Om jag har stånd och kommer och knackar på din dörr, får jag hålla i min snopp då?

Vi behöver inte hymla ni och jag. Vi kan vara ärliga mot varandra. Det är det här han vill ha svar på. Inget annat. Ni vet det, jag vet det och mest av allt, han vet det. Enkelt och simpelt. Det är en man som frågar och då är det bara att räkna ut att frågan är enkel och simpel, och självklart eftersom den är av manligt kön, sexuellt relaterad.

Om jag skulle finna det underhållande med en man som står utanför min dörr hållandes i sin snopp?
Svar: Ja, mycket. Det skulle definitivt få ett eget inlägg på bloggen och det skulle nog inte bli särskilt blygsamt. Jag känner ändå att jag måste tillägga att visst manligt f´dörrknackande däremot skulle kännas kränkande och dessa skulle nog få något avbitet av hunden.

Om vi skulle ha sex bara för det?
Svar: Tveksamt. Dock, skulle han få komma in (nu pratar vi om den frågande mannen) och jag skulle skratta tills jag dog. Absolut! Inget i förhållandet mellan mig och honom skulle heller förändras.
Om nu svaret skulle ändras till ett ja på om vi skulle ha sex skulle det behövas betydligt mer än en vinflaska. Nu vet inte jag vad han håller i vilken hand, men i den andra krävs nog åtminstone en systempåse med vinflaskor. Inget om personen alltså, utan bara hela grejen. För en sådan här historia krävs mer än en vinflaska.

Om vi nu ska sammanfatta det då: Ja, uppenbarligen är det ok att stå utanför min dörr och hålla i sin snopp. (Undra vad det här säger om mig?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela