Real Time Analytics

Livet På En Kant

Snacka om chock

Publicerad 2012-01-21 08:35:45 i Vanlig vardag,

Öppnade datorn och skulle kolla hur många som läste bloggen igår. Först trodde jag att det var något fel på länken, den som öppnar dagens statistik. Jag tittade en gång, tittade två gånger, tittade en gång till lite snabbt sedan var jag tvungen att fundera. Det är inte lätt utan kaffe på morgonen kan jag säga.

Konstaterade att det såg ut som att det var gårdagens statistik, men det var faktiskt dagens. (Tittade tom i kalendern för att se att datumet stämde). Har, ja, jag vet inte, men ett antal gånger fler besökare än en vanlig dag. Anledningen? Jo, igår kommenterade jag ett inlägg på Jockibois blogg. Han är helt störd, och då menar jag verkligen det. Ni kan gå in och kolla. Jaja, de besökarna kommer en gång, kikar in och sedan är de gone. Nu ska jag ta min tottopålle och gå ner i ridhuset och hoppiskutta lite. Ha det gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela