Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sanering pågår

Publicerad 2012-01-05 18:02:31 i Vanlig vardag,

Håller på att städa lite idag. Julen försvinner sakta men säkert också. Sedan har jag ju städat i stallet tidigare idag. Känns riktigt bra. Det jobbiga med stall är att det ser lika smutsigt ut så snart man hämtat hö igen eller mockat, tagit in hästar eller vad man nu än gjort så det är ett ganska otacksamt arbete. Nåväl, det såg bättre ut när jag lämnade palatset tidigare idag än det gjorde när jag kom i morse.

Härinne blir det fint. Ska hämta lite med prylltar idag också, men jag känner mig måttligt inspirerad till det. Det är kallt ute och bilen ser genomfrusen ut. Inget att göra åt saken, bara att ta sig i kragen. När jag kommer tillbaka ska jag belöna mig med en Xider eller BacardiBreezer. Får se vad jag känner för idag.

Ikväll när jag är färdig kommer lite bildbevis på min städning. Jag ska ju hinna göra glass också. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela