Real Time Analytics

Livet På En Kant

Om du inte håller med, då är du en bitterfitta som inte fått knulla på länge

Publicerad 2012-01-29 15:23:07 i Vanlig vardag,

Jag kollade lite på min statistik idag och den är rolig numer. Januari kommer att bli den första månad som jag passerar 1000 unika besökare. Det är jätteroligt! Nu har jag två statistikprogram och på det andra har jag visserligen passerat det för länge sedan, men den räknar fel. Där står jag som två unika besökare om jag går in en gång på morgonen och en gång på kvällen. Den som däremot räknar rätt har aldrig passerat 1000 sträcket innan. Om jag dessutom lägger till att det totalt tilsl idag, med viss felmarginal eftersom jag inte hade ett exakt startvärde, totalt varit 7112 unika besökare sedan starten förstår ni hur mycket det är just för LivetPåEnKantbloggen.

Jag kan inte låta bli att undra vad det är som lockar er besökare. Om vi tittar på vad bloggen handlat om. Jag hade även en topp i augusti och det som lockade er då var min "stalker" och den sjuka historien. Det lockade många och ni läste mycket. Ni är perversa! Det som lockar er just nu är negerkukar. Jag vet inte om ni har någon innerlig längtan efter just det, kanske inte om ni är man, men vafan vet jag. Det skulle också kunna tänka sig att det är just att jag kan skriva sådana ord som gör att ni lockas tillbaka. Det är en hårfin gräns mellan att bli patetisk och att allt bara blir skit när man skriver om sådana saker till att det istället håller en suverän klass på skrivandet. Jag tror på det sistnämnda. Visserligen finns det antagligen ett antal läsare som sitter hemma och tycker just att det är patetiskt, sjukt och att det jag skriver är ren skit. Tyvärr, om du är just en av dem: Är det inte bara lätttare att åtminstone erkänna för dig själv att du är en jävla bitterfitta och skulle behöva dig ett knull? Kanske rent av att det är just du som skulle behöva den där negerkuken. Sitter du dessutom just nu och stör dig på att jag skriver det här kan jag till och med garantera dig att andra bakom din rygg säger att du skulle behöva det. Att du är en jävla bitterfitta.

Det är så det fungerar. Vi säger sådana saker om andra, även om vi inte kan erkänna det. Precis som vi pratar om han hade liten eller inte. Det är så. Varför måste vi hymla så förbannades mycket?

Mitt mål för bloggen hoppas jag nu uppnå. Inte en miljon på en gång alltså utan marsmålet som jag la upp. Det känns som att det kommer att bli innan mars är slut och det kommer att bli SÅÅ roligt. Jag vill att fler ska läsa mina texter och jag känner själv att jag måste bli lite roligare som personen(jag är innerst inne lite bitter jag också faktiskt) och bli lite mer vågad. Jag vill vara som när jag satte upp den även om det inte blev så bra i slutändan. Man kan inte bara ge upp för att man misslyckades en gång och träffade ett pucko. Det är ju hans problem och han som måste se sig i spegeln varje morgon när han kliver upp. Jag tycker om den jag ser när jag kliver upp och det är det som räknas.

Dessutom vill jag ha Sverigest största, bästa och roligaste blogg. Jag önskar att jag vore lite som Elsa i Elsas värld. Den bjuder jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela