Real Time Analytics

Livet På En Kant

Om den här bloggen och det jag skriver

Publicerad 2012-01-18 16:22:00 i Vanlig vardag,

Alla inlägg jag skriver här är bara det jag skriver rakt upp och ner. Ibland läser jag inte ens igenom det jag skrivit utan jag bara matar ut det hjärnan tänker och trycker på knappen Publicera. Vissa gånger läser jag igenom innan och rättar lite som blir fel i texten.

Jag har provat att tidsinställa inlägg, men det känns inget bra att skriva vad jag kände och tänkte igår när det inte är samma som idag. Sedan ska jag erkänna: Jag har även ljugit i bloggen, men det har bara hänt två gånger.

Jag har lite funderingar på en del saker nu och jag ska nog fundera lite till och sova på dem en par gånger. Här räcker det inte med bara sova på saken en gång inte. Lätt underhållande är det iaf. Jag känner kanske att jag inte kan dela med mig mer än så här just nu. Sorry! Jag vet att jag är lite för hemlighetsfull ibland.

Bloggen är som en form av terapi för mig, inte för att jag känner att jag behöver terapi. Grejen är den att det är som att om jag skriver en sak så finns den till 100% helt plötsligt och samtidigt blir den offentlig och jag behöver inte fundera mer på det. Jag vet inte om ni förstår, men det var av den anledningen jag först startade bloggen för lite mer än ett år sedan. Innan hade jag en anonym blogg och det var så jag insåg värdet i att skriva för mig.

När jag istället bestämde mig för att starta den här ville jag att ni skulle få lite mer förståelse för mig. Det finns också en person som hade spridit ut diverse lögner om mig och till er ville jag visa att det inte alls var så. Jag borde vara extremt besviken på den här personen, men tyvärr tror jag att det den berättade är verklighet för den personen och det om något är tragiskt.

Jag fick för mig att skriva det just det här just här och nu då jag insåg hur jag ibland bara kliver åt sidan och betraktar saker i hopp om att förstå det som sägs.

Nu ska jag äta och måste sluta vara ett flum. Idag blir det riktig mat iaf. Höll på att göra färdigt stallet när jag insåg hur hungrig jag faktiskt var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela