Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu börjar det arta sig igen

Publicerad 2012-01-18 06:02:58 i Vanlig vardag,

Igår hade jag lite svårt att sova igen, men det blir bättre. Totalt sett fick jag mer sömn än tidigare dagar även fast jag ställde kl tidigt för att hinna fixa någon lunch till idag. Det gick sådär att kliva upp tidigare men min exotiska lunch är snart färdig. Igår åt jag två korvskivor till middag och lunchen är i liknande koncept. Jag ska bli lite bättre på att planera min kost.

Nej, nu måste jag kila iväg. Känner mig lite mer happy än tidigare dagar då jag fick reda på något som kändes som en lättnad igår. Ha det gött vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela