Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fy fan vad jag är bra!

Publicerad 2012-01-31 22:00:09 i Vanlig vardag,

Nu har jag lyckats göra en komplett ansökan till två kurser. Fatta vad bra jag är. Nu kan vi bara hoppas att jag kommer in på dem också. Såg på min sida att de var under behandling just nu. Hoppas, hoppas!

Jag vill verkligen komma in. Såg att jag kan skriva en prövning på en mattekurs också då jag trodde att jag hade bättre betyg i den än vad jag faktiskt hade. Det är matte eller fysik jag vill läsa och då kan det vara bra att höja matten också.

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-01-31 22:09:39

Hej. jag har en fråga.. Satt och kollade på tv3play på lyxfällan och fick syn på dig där? är det sant?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela