Real Time Analytics

Livet På En Kant

Förra fredag den 13:e....

Publicerad 2012-01-13 05:19:00 i Vanlig vardag,

Vissa datum är lättare att komma ihåg än andra. Fredag den trettonde är ett sådant. Faktum är att jag minns förra fredag den trettonde.

Här har ni länken till det enda inlägget som jag skrev den dagen: http://livetpaenkant.blogg.se/2011/may/min-hast-har-folat.html

Anledningen till att det bara blev ett inlägg den dagen är att jag var på en date på kvällen.  Ni kan läsa om den också, men den innehåller fler inlägg än bara ett. Jag tror det börjar någon gång den 10:e-11:e någonting. Ni får bläddra ner och läsa bland inläggen. Det är väldigt underhållande. http://livetpaenkant.blogg.se/2011/may/
Tyvärr, tyckte/tycker ju han att jag är en idiot(vilket att jag även tycker att han är numer) så, så.

Får se vad den här fredag den trettonde har att erbjuda. Kanske något roligt, kanske inte. Jag har inget planerat utan det får bli som det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela