Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dukning á la sopråtta

Publicerad 2012-01-09 21:48:36 i Vanlig vardag,

Ja, här kommer det. Får jag lov att presentera: Dukning á la sopråtta! Vänligen notera att mattans skiftande färg kommer från måltiden som har intagits på den.




Ni måste erkänna att det är lite fint upplagt. Korvgrejen åt han som förrätt och sedan gick han och plockade upp nätet som varit runt en rostbiff jag ätit. Jag hoppas att det smakade bra. Om inte annat måste mattan tvättas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela