Real Time Analytics

Livet På En Kant

Blir ni inte lite sugna ni också?

Publicerad 2012-01-14 23:08:07 i Vanlig vardag,

Jag lovade er att Vson skulle få skriva sitt inlägg när vi kom hem ikväll. Nu är det som så att han redan har gått och lagt sig. Han får skriva det imorgon. Istället bjuder jag på några bilder från kvällens arbete. Flera gånger under kvällen kom gästerna fram och tackade för att det var så bra och trevligt och det är alltid roligt att få beröm. 

Titta vad fint det var upplagt i buffén. Det var en medelhavsbuffé. Ser det inte aptitretande ut?

På buffén fanns det fetaost/olivpaj, mozzarella/tomat med vad jag tror var balsmicovinäger, parmaskinka och melon, ricottaspenattortellini med lime eller citronsås(tror att det var det), kycklingspett av något slag, två sallader och sedan var det ett fat med olika korvar. Ett ostfat fanns det också.

Drycker fanns det givetvis också.



Ledsen att de två sista bilderna hade lite darr på skärpan. Gästerna började precis komma och det ser ju lite illa ut att springa runt och fota en massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela