Real Time Analytics

Livet På En Kant

Big News!!!! (Sexrelaterat inlägg)

Publicerad 2012-01-24 16:25:32 i Tvåbenade problem,

Jag fick en chock idag! Tjejer har tydligen sex med tjejer. Nu kanske ni visste att tjejer har sex med tjejer, men för mig är det en gåta. Om ni inte visste det har jag någon form av homofobi. Det är mest någon skräck för att någon av kvinnligt kön ska talla på mig i sexuellt syfte. Jag vet inte vad det kommer av, men skräcken är stor. Vad folk gör hemma och med varandra bekommer mig inte så mycket. Det är skräcken för att någon ska talla på mig jag är rädd för.

Idag kom det då fram att en tjej skulle ha sex med en annan tjej. Heter det förresten att man knullar med varandra då? Enda syftet med själva dejten är just att ha sex. Jag är i chock. För det första kan jag inte ens se det framför mig. Nu har det inte med någon av personerna att göra utan bara själv grejen tjej ,ed tjej. För mig är det som att sydpolen försöker para sig med sydpolen. Ni vet som att man försöker sätta ihop röda sidan på en magnet med den andra röda sidan. Det går liksom bara inte.

Tänk vad mycket man inte vet om varandra. Hade ett samtal med en annan idag också där den konstaterade att det finns en person som ingen någonsin sett le. Nu undrar jag. Har denna personens man liten snopp? Om så fallet skulle vara, drömmer den om en negerkuk eller vill den kanske ha sex med en annan kvinna? Djupa frågor och tankebanor. Den kanske till och med vill ha sex med en kvinna som har en strap on. Usch!  Nu måste ju jag tänka på det här varje gång jag ser personen i fortsättningen. Det gäller också att jag ALDRIG någonsin träffar den här människan med minsta lilla cl alkohol i kroppen för ni som känner mig vet att jag då måste fråga. Om inte annat bara fråga varför hon är bitter. När jag väl gjort det lär det inte gå att hejda mig. Jag kommer att fortsätta med mannens lilla snopp, sedan kommer det att spåra ur med både negerkukar och kvinnor. Nej, det här går inte.

Jag måste försöka återgå till det lite mer pryda hållet. Alltihop här håller på att spåra ur. Nu ska jag försöka laga mat. Inspirationen är lika med noll just nu och jag behöver göra något som går att ha som matlåda imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela