Real Time Analytics

Livet På En Kant

Är det inte snoppar är det personligheten som är problemet.....

Publicerad 2012-01-24 12:39:37 i Tvåbenade problem,

Har precis avhandlat ämnet igen, snoppar alltså. Just den här gången satt jag mest bredvid. Det som blev slutsatsen var att är det inte fel på snoppen suger personligheten. Betyder det att man måste välja? Inte konstigt att jag anser att jag har problem. Det är ju bara att konstatera att det inte är jag som är orsaken till problemet och då blir det svårt för mig att åtgärda. Nej, tankarna kring ämnet får helt enkelt flyta vidare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela