Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ångest över mina mansproblem

Publicerad 2012-01-31 13:09:13 i Vanlig vardag,

Sitter nu och har ångest. Ni vet, jag ska ju säga hej. Det jobbiga är ju att personen i fråga kanske kollar bloggen och då måste jag ha ångest över att det kan hända. Allt som har med män att göra känns lite ångest. Det kanske är därför det inte går så bra. Jag vill också passa på att säga att jag glömde deo idag. Antagligen luktar jag äckligt idab, men det är ju inget jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela