Real Time Analytics

Livet På En Kant

8 potentiella problem som kan uppstå med min "nya" man

Publicerad 2012-01-30 21:51:20 i Tvåbenade problem,

Vi har nu kommit till mitt nya mansproblem. Det är stort. Jag har hittat ett offer, ja, inget lamm som jag ska offra utan någon jag hittat som jag vill dejta. Problemet är att det uppstått flera komplikationer i ärendet.

1. Jag känner inte personen så bra, eller typ nästan inte alls faktiskt när jag tänker efter.

2. Jag är mycket osäker på om personen i fråga kommer ihåg vem jag är, men jag brukar ju vara oförglömlig(och nej, jag har inte haft sex med personen om ni nu trodde det)

3. Den ser bra ut. Fattar inte varför jag kallar alla för den. Jag tänder ju inte på tjejer så det är med 100% säkerhet en kvinna. (Fan nu dök ännu ett problem till upp).

4. Återkallar att det verkligen inte är en kvinna till 100% och skriver ned det till 99% sannolikhet. Det går ju faktiskt att göra könsoperationer. Problem 4 - risken finns att det är en kvinna.

5. Återkommer till att den ser bra ut - jag blir lätt nervös. Tänk om jag får handsvett. (Jag kan ju le och se korkad ut, det brukar funka.)

6. Den kan ha liten snopp. (Om det nu skulle vara en kvinna kan vi hoppas att den åtminstone fick en stor. Eller går det att tillverka snoppar förresten?).

7. Den kanske inte är singel. Är något osäker på frågan även om jag gjort en liten(läs:ganska stor) google-research. Om den inte skulle vara det blir det ju pinsamt.

8. Risken är att jag blir dissad.

Det känns som att det här är MI5, men inget är omöjligt för mig. Jag får helt enkelt ta och slå på stort den här gången. Tydligen duger inte en lappjävel så jag får väl hitta på något bättre. Jag brukar kunna vara kreativ och något ska jag väl kunna komma på. Kan ni inte komma med lite kreativa tips? När det väl bär till verkar jag inte ha någon som helst tanke om att förnedra mig totalt ändå. Lever gör man ju bara en gång och jag vill inte hålla på och ångra en massa saker jag inte gjort. Slå till stort-vad ska jag hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela