Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vson har uppgraderat vädret - man fryser inte om pungen nu!

Publicerad 2012-02-04 11:47:32 i Vanlig vardag,

Vi har precis gjort en ny koll på väderleken. Jag och Vson alltså. Han säger att det har blivit lite varmare och just nu är temperaturen ute:

(Gradtal okänt)

Tydligen är det inte så kallt om pungen just nu eftersom den kan vistas fritt.


Så här ser det ut utanför mina fönster just nu. Visst är det väl vackert när solen skiner på snön? Även om det är kallt är det jätteskönt att vara ute en stund i det fina vädret.





Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-02-04 15:17:48

Hej! kikade in, idag har vi väldigt kallt här iaf -23 grader -32 i morse..inte trevligt :( å vara ute nu. Ha det! kram

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-02-04 16:43:50

SV: Jo jag tycker inte heller om blommigt, men som du sa så var just den här väldigt snygg =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela