Real Time Analytics

Livet På En Kant

Kvällens äventyr

Publicerad 2012-02-05 17:37:59 i Vanlig vardag,

Nu ska jag iväg på middag. Det är kvällens äventyr. Kanske att det blir någon bild till bloggen från middagen om ni har tur. Först lät det som att det skulle bli en massa folk på middagen, men det blir en lite lugnare tillställning.

Ha det gött. Det ska jag ha. Uppdaterar när jag kommer hem senare. Tror ni inte vattnet hann frysa till vattenkopparna ändå? =(

Jag börjar vara sjukt nyfiken på vem som är min nya stalker, men jag har allvarligt ingen aning om vem det kan vara. Bara så ni vet, men det är någon som är extremt intresserad av vem jag är och vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela