Real Time Analytics

Livet På En Kant

Itchy & Scratchy show - IRL at work

Publicerad 2012-02-03 16:48:08 i Vanlig vardag,

Idag körde jag SoP-ulla på jobbet. Det är våran sopmaskin. Egentligen är det ingen som vill köra henne för hon är trög och det är jobbigt, men det är tio gånger lättare än att handsopa. SoP-ulla har stått ett tag för hon har varit trasig och halt. Jag vet inte när det hände, men en liten olycka har skett inuti.

Så här ser det ut när man öppnar SoP-ulla just nu. Det är ingen som vill "städa".



Du kanske inte såg vad det var? Kolla en gång till sedan ska jag berätta.


Det är en kluven mus. Jo, det är sant. SoP-ulla är en mördarmaskin och den här musen blev splashad och ramlade kluven ner bredvid batteriet. Det är som om det skulle vara hämtat direkt ur en Itchy & Scratchy Show. Ni vet, programmet som Bart och Lisa tittar på i Simpsons. Enda skillnaden är att det här är the real shit. Visst känns det lite grouse? Absurt på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela