Real Time Analytics

Livet På En Kant

I am mean!!!

Publicerad 2012-02-02 10:31:35 i Vanlig vardag,

Jag fick lite dåligt samvete för att klockan är halv elva snart och jag inte uppdaterat bloggen än. Det är dessutom många som varit in och kollat på bloggen nu på morgonen. Här kommer därför min uppdatering.

Det kändes elakt att läsa den där bloggen, ni vet den jag talade om igår. Nu var den dessutom uppdaterad. När hon var och provred glömde jag berätta vilken häst hon faktiskt sitter på. Jag glömde detaljen med att ha tävlat GP-klasser. Hmm...ja, det kanske är bäst att det fortsätter vara så. Nu läste ju jag vad hon skrev och om jag är snäll hjälper jag henne lite bara. Alternativet är att jag låter henne hållas och Norton ledsnar, för det brukar han ju göra efter ett tag.

Jag kan ju vara så elak att jag, om jag ledsnar tillräckligt på någon någon gång, speedar upp hästen på kraftfoder. Det skulle jag inte göra här och nu, och det gjorde jag inte före jul när förra medryttaren ramlade av. Det är bara om jag är less på själva personen och den behöver lite hjälp på traven att bli mer ödmjk. Orkar inte med drygpittar. Ett litet straff liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela