Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hoppträning

Publicerad 2012-02-09 16:51:35 i Vanlig vardag,

Ska åka iväg nu och titta på hoppträning. Det är inte jag själv som ska vara med utan en som jag jobbar med. Blir säkert roligt.

Fick reda på en asnice sak idag och det är att jag kan få låna en transport på jobbet. SÅ SCHYSSTT!!!! Jag blev riktigt glad. Nu kan jag planera in någon tävling med Ante i vår. =) Roligt!! Nu är det bara att sätta upp mål och köra järnet. Vi ses på banorna suckers.

Lärde mig en sak om mig själv igår på mentalkursen, men det ska jag berätta om när jag kommer hem sen.

PS Vson hälsar att han mår MYCKET bättre idag. Han är mycket piggare och gladare(och hungrig), men får bara äta ris idag. Han har ju fått medicin också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela